SILA KLIK SINI YER

Saturday 14 February 2015

Formula Kurus Dengan Shaklee

Konflik Berat Badan? Jangan risau, Shaklee menawarkan suplemen yang boleh membantu anda untuk mengurangkan berat badan secara ideal. Yang paling penting ialah, anda harus berdisiplin dalam menjaga pemakanan, minum air 3L sehari (ini sememangnya keperluan asas setiap manusia juga membantu untuk membakar lemak) dan untuk mendapat kesan yang cepat dan tubuh yang lebih FIT.

Shaklee mengaplikasikan 3 langkah dalam proses penurunan berat badan ideal.

BAKAR -  BUANG  -  BINA

Apekende ni?? ^_^

♥ BAKAR

  • Lemak perlu dibakar terlebih dahulu di dalam badan. LECITHIN dan OMEGA adalah berfungsi untuk membakar lemak.  Perbezaan LECITHIN dengan OMEGA. LECITHIN shaklee adalah berasaskan Soya, manakala OMEGA Shaklee bersasaskan minyak ikan. Dari segi kadar pembakaran, OMEGA lebih kuat untuk membakar lemak dalam tubuh.

♥ BUANG
  • Setelah lemak dibakar, sisa lemak tersebut menjadi toksin dan perlu diangkut daripada organ-organ tubuh badan dan dikumuhkan. Maka ALFALFA dan HERB-LAX diperlukan untuk proses ini. ALFALFA adalah untuk mengangkut toksin dari seluruh tubuh manakala HERB-LAX adalah berfungsi untuk detoks di perut dan usus.
  • Proses ini juga dikelaskan sebagai proses DETOKS di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus diluruhkan dan dibuang melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus bersih, barulah tubuh kita mampu menyerap nutrien pada tahap optimum.

♥ BINA
  • Untuk memastikan otot telah terbakar lemak-lemak, otot tersebut perlu dibina semula supaya tidak menggeleber. ESP dan CHINCH diperlukan bagi proses ini. CINCHE juga berfungsi untuk meningkatkan metabolisme otot badan.

♥  Jika pengambilan suplemen ini secara konsisten dan teratur, berat badan berlebihan boleh dikurangkan dengan cepat dan selamat.
♥  Walau apa juga suplemen yang anda makan untuk kurus, anda haruslah menjaga dan mengawal pemakanan seharian anda. Tidak boleh makan sesuka hati. Perlu kurangkan lemak dan minyak, rajin bersenam dan memperbanyakkan minum air masak.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 Che' Su jual SHAKLEE. Sebarang pertanyaan produk, pendaftaran, konsultansi dan testimoni sila hubungi Che' Su ^_^

 Suhana Simma
♥ SID 916273
♥ Sms/Whatsapps : 016 - 723 6583
♥ Email : suazham@yahoo.com
♥ Blog : http://azsana.blogspot.com/
♥ COD : Johor Bahru Area, Pasir Gudang, Kulai
  post signature

No comments:

Post a Comment