SILA KLIK SINI YER

Friday 23 August 2013

CANTIK vs CHANTEK

Semua orang nak kelihatan cantik. Salah satu faktor yang menampakkan kecantikan seseorang ialah dari kulitnya yang gebu, mulus, licin. Kulit yang kusam, kerepot pastinya akan nampak tak berseri walaupun seseorang tu memiliki paras yang menarik. Perlu ditekankan di sini, kulit cerah tidak semestinya cantik. Almaklumla che' su ni kulinnya sawo matang.. hihihihi... tp tetap gebuss hokay.. So, untuk yang memiliki rona kulit yang ala-ala che' su atau Beyonce Knowles, jangan la berdukacita atau bersedih hati.. Kita tetap HOT... ^_^

Untuk menjaga kulit dari segi luaran tu kita boleh bersihkan menggunakan pencuci muka, masker dan sebagainya dan yang paling utama kita sebagai umat Islam mestilah dengan Power of Wudhu' kan. Tapi bagaimana pula dengan menyerikan kulit dari dalam? Kata orang, seri muka dari dalam lebih berkekalan.. Ni kita cite selain dari amalan rohani dan aspek kebersihan hati tu ye. Yang itu memang tak mampu di nafikan..

Cadangan che' su dan ini dah menjadi amalan che' su sejak 2-3 bulan ni (sbb bulan-bulan sebelum tu che' su amik Vitamin Breasfeed + Diet. ^_^) ialah VITAMIN CANTIK @ CHANTIQ.


Sebenarnya apa jenama produk sekalipun, mahal, murah, local, overseas, gabungan VITC + VIT E + B-COMPLEX + PROTEIN = In sha Allah menghasilkan kulit yang sihat dan cantik. Tp sebab apa che' su pilih Shaklee, mustilah sebab ianya Selamat + Berkesan + Semulajadi dan Halal.

Nak keterangan lanjut atau cadangan mengikut budget? Boleh gak tengok sendiri hasilnya.. ^_^

Suhana Simma
PM/Whatsapps
016-7236583
post signature

No comments:

Post a Comment