SILA KLIK SINI YER

Monday 7 July 2014

Kekal Cergas Bertenaga Dalam Bulan Ramadhan

Dah masuk bulan puasa kan... Rasanya semua orang tahu Shaklee ada menyediakan Set yang sangat bersesuaian untuk kita kekal cergas bertenaga sepanjang ibadah puasa ni. Bagi mereka yang gastrik, anak-anak yang baru mula nak belajar berpuasa, dengan pengambilan Set ini anda pasti akan kekal cergas dan bertenaga hingga ke patang. Insya Allah dengan izin-Nya. Set ini juga sangat sesuai bagi ibu-ibu hamil dan ibu menyusu. Set yang Che' Su maksudkan ni ialah

MIGHTY TRIPPLE GEM SET


Apa yang ada dalam set ini? Dah nama pun tripple kan, mestilah ada 3 barang ^_^.

MEALSHAKE
Berfungsi membekalkan multivitamin yang diperkaya dengan protein lengkap dengan 9 jenis asid amino, kalsium, magnesium dan Vitamin D untuk keperluan minda, tumbesaran serta tulang dan gigi yang sihat. Juga sebagai milk booster bagi ibu menyusu.

PERFORMANCE DRINK
Minuman isotonik semulajadi yang rendah sodium dan gula. Berfungsi mengawal dan mengurangkan kehilangan bendalir yang menyebabkan tubuh cepat letih dan mengelakkan penghidratan. Juga mampu mengekaljan kelembapan kulit

ESP
Membekalkan tenaga yang berpanjangan. Mampu mengurangkan rasa lapar yang keterlaluan. Sebagai milk booster bagi ibu menyusu. Mencantikkan dan melembapkan kulit. Diperkaya dengan Kalsium untuk mengurangkan keasidan soya. Jadi ESP mengurangkan risiko serangan gastrik ketika berpuasa.

Yang bestnya Set MIGHTY TRIPPLE GEM ni juga rendah glisemik, sodium dan kolesterol membuatkan set ini sesuai dinikmati oleh pelbagai golongan umur, pesakit kanser, penghidap gastrik, anak-anak yang baru belajar berpuasa dan juga sangat sesuai dinikmti di kala anda terlambat bangun untu makan sahur.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Che' Su jual SHAKLEE. Sebarang pertanyaan produk, pendaftaran, konsultansi dan testimoni sila hubungi Che' Su ^_^

Suhana Simma
♥ SID 916273
♥ Sms/Whatsapps : 016 - 723 6583
♥ Email : suazham@yahoo.com
♥ Fb : www.facebook.com/SuSimmaShoppe
♥ Blog : http://azsana.blogspot.com/
post signature

No comments:

Post a Comment