SILA KLIK SINI YER

Saturday 8 November 2014

Omega Guard Shaklee Menghakis??

Rasanya Statement tu sangat berleluasa kebelakangan ini. Katanya Omega Guard Shaklee menghakis, tapi produk A****** tu tak. Demo telah dibuat dengan menggunakan poliesterin.



See? Jadi betul ke Omega Guard Shaklee ni merbahaya? Menyebabkan menghakis perut, usus, segala organ dalaman?

Hakikatnya, Omega  3 boleh menyebabkan bahan polisterin atau styrofoam berlubang, tapi tidak bermakna ia menyebabkan perut dan usus kita turut terhakis dan memudaratkan tubuh kita. Banyak kajian telah membuktikan secara saintifik bahawa Omega 3 banyak memberi manfaat kepada tubuh kita. Tambahan lagi, perut, usus serta organ badan kita bukanlah diperbuat dari bahan polisterin tersebut. ^_^

Suplemen minyak ikan Omega 3 yang biasa hanya melalui satu proses penyulingan yang ringkas (simple process of distillation) untuk memisahkan minyak ikan asli (crude oil) daripda bahagian ikan yang lain serta membuang segala bendasing/impurities. Dalam bentuk yang komplek itu, asid lemak Omega 3 tidak dapat mencairkan / melarutkan polisterin dengan mudah walaupun dibiarkan dalam jangka masa yang lama. Malah, sebahagian polisterin tersebut pula yang leach out masuk ke dalam minyak tersebut. Oleh sebab itu, pegawai kesihatan selalu menasihatkan supaya tidak menyimpan makanan yang mempunyai asid lemak ke dalam bekas polisterin terutamanya jika makanan tersebut masih panas.

Suplemen minyak ikan yang berkualiti tinggi melalui proses penyulingan molekul kedua (double molecular distillation). Ini akan membuang saturated fats dan bahan selain asid lemak Omega 3. Penyulingan ini akan menghasilkan minyak ikan yang lebih tulen dan membuang lebih banyak bahan tercemar seperti merkuri dan logam berat lain yang terdapat dalam ikan tersebut. Oleh sebab itu, suplemen minyak ikan yang melalui double molecular distillation bukan sahaja lebih terjamin kebersihannya, malah mengandungi lebih kepekatan asid lemak Omega 3. Manfaat yang berganda untuk kita tentunya.

Secara mudahnya, asid lemak Omega 3 yang LEBIH ASLI pastinya dapatmelarutkan polisterin dengan lebih pantas.... ^_^

♥ Jadi, dengan keterangan kat atas tu anda dah dapat kebenarannya? Berita gembira untuk anda! Omega Guard Shaklee bukan sahaja melalui double molecular distillation, bahkan triple molecular distillation iaitu penyulingan 3 kali pemeringkatan. Melalui proses  triple molecular distillation itu pastinya minyak ikan Omega Guard Shaklee lebih terjamin kebersihan dan tahap keselamatannya, malahan lebih tinggi kepekatannya berbanding jenama lain. ♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 Che' Su jual SHAKLEE. Sebarang pertanyaan produk, pendaftaran, konsultansi dan testimoni sila hubungi Che' Su ^_^

Suhana Simma
♥ SID 916273
♥ Sms/Whatsapps : 016 - 723 6583
♥ Email : suazham@yahoo.com
♥ Blog : http://azsana.blogspot.com/
♥ COD : Johor Bahru Area, Pasir Gudang, Kulai
  post signature

No comments:

Post a Comment