SILA KLIK SINI YER

Monday 17 November 2014

Surat Kepada MAH - Cantik Itu Subjektif

Penghujung minggu lepas, Che' Su ter'follow' satu viral di FB yang bertajuk 'Surat Kepada MAH'. Macam-macam reaksi dan komen dari ramai orang.

Beberapa hari lepas, Che' Su terbaca plak ada 'Surat Balasan Kepada Suami MAH'. Hahahahahaha... NICE... Ada unsur pemasaran Shaklee di situ... Bagi pemikir yang positif macam Che' Su, ia sangat mencuit hati. Bagi yang sebaliknya, ada unsur cemburu di situ.

Tidak lama selepas itu, viral tersebut mendapat perhatian Saifulnang blogger terkenal tu dalam satu entry beliau. Pun pada Che' Su, ada kebenarannya.

Tapi pagi ini,Che' Su buka email... Nah... Viral tersebut juga mendapat perhatian ilmuan. Yang ni paling Che' Su suka. Walaupun tulisannya bukan secara terang bercerita berkenaan 'Surat kepada MAH' tu. Tapi isinya memang sangat Che' Su setuju...


" Ya, kalau kita baik, isteri pun akan baik. Bila hati baik, kita akan cantik selama-lamanya!"

Ironinya ramai suami yang telah berusia masih belum sedar hakikat ini. DI tahap begini tidak salah mengharapkan isteri yang masih cantik, tetapi yang lebih utama carilah di mana kecantikan isteri kita, yang selama ini telah puluhan tahun hidup susah senang bersama kita. Perjalanan kita semakin dekat ke alam akhirat. Sepatutnya, kita semakin menjadi pencari kecantikan yang sejati. Seperti Imam Safie... pada usianya mencapai 40 tahun sudah memakai tongkat. Ketika ditanya mengapa? Dia menyatakan bahawa telah nekad untuk melajukan langkahnya menuju akhirat. Malangnya, pada usia-usia begini ramai suami yang mula juga mencari tongkat... sayangnya, bukan 'tongkat muhasabah diri' tetapi 'tongkat ali'!"

Nak baca lanjut, meh click SINI


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 Che' Su jual SHAKLEE. Sebarang pertanyaan produk, pendaftaran, konsultansi dan testimoni sila hubungi Che' Su ^_^
 Suhana Simma
♥ SID 916273
♥ Sms/Whatsapps : 016 - 723 6583
♥ Email : suazham@yahoo.com
♥ Blog : http://azsana.blogspot.com/
♥ COD : Johor Bahru Area, Pasir Gudang, Kulai
  post signature

No comments:

Post a Comment